donderdag 15 maart 2018

Sleepende kwestie!

Aanstaande woensdag mogen we weer stemmen. Of eigenlijk twee keer, want naast de gemeenteraadsverkiezingen, stemmen we volgende week ook voor of tegen de (sleep)Wet op de inlichtingen- en veiligheidsdiensten. Tenminste, we spreken onze voorkeur uit want dit referendum is slechts raadgevend en dus zal de overheid er wel wederom voor kiezen om de uitslag te negeren. Maar goed, hopelijk bieden in het verleden behaalde resultaten in dit geval geen garantie voor de toekomst.
Voor wie echter nog niet weet of je voor of tegen moet stemmen kan dit artikel van het Algemeen Dagblad allicht wat helderheid verschaffen.

Overigens denk ik dat ik gewoon voor ga stemmen. Ik heb niets te verbergen en vind mijn veiligheid dan toch zwaarder wegen. De de dames en heren van de AIVD of MIVD mogen mijn stomme Whatsapp berichten best lezen. Hebben ze daar ook eens iets te lachen.. Bovendien is privacy echt zo 2017!

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home