zaterdag 23 april 2016

Help! Ik word oud...

Oké ik weet het; ik word oud! Sommige mensen reageren hierop met de opmerking: 'ach, je bent zo oud als je jezelf voelt' en (om er maar weer eens een andersomliner in te gooien) oud, dat is wat ik me zeker voel. Waar ik een paar jaar geleden mensen die naar Radio 2 luisteren nog voor 'ouwe lul' uitmaakte, betrap ik mezelf er steeds vaker op dat ik 3FM voor deze zender verruil. En dat is niet zonder reden...

Dat het Nederlandse radiolandschap weinig diversiteit kent is inmiddels jammer genoeg een gegeven. Maar met de komst van o.a. Gerard Ekdom naar Radio 2 is de zender een stuk 'jonger' geworden. Zo hoorde ik gisteren, naast de oudgediende Radio 2 artiesten als; Bruce Springsteen, The Police en natuurlijk op het moment veel Prince, ook band's als; Stereophonics, Blink 182, Bloodhound Gang, Stone Temple Pilots en zelfs de Foo Fighters.

Kortom: de tijd is denk ik aangebroken om met mijn 30 jaar de ontkenningsfase los te laten en toe te geven dat ik niet meer tot de 'jongeren' generatie behoor. Vroeger was immers alles beter. Nou ja, bijna alles, want vroeger hadden ze nog geen iPhone's. Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voordat ik mijn pincode vergeet tijdens het afrekenen in de Albert Heijn...?

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home